اگر شما هم به دنبال تجربه طعم لذیذ غذاهای رستوران رضایی در خانه هستید این مطلب را دنبال کنید تا راز آن را با شما در میان بگذاریم.

برای تهیه یک کباب خوش مزه شما میتوانید از قسمتهای مختلف گوشت گوسفندی استفاده کنید.گوشت گوسفند دارای مقادیر بالای امگا 3و مقدار پایینی از چربی است.گوشت گوسفند با وجود دارا بودن کلسترول مضر، حاوی مقادیر زیادی از کلسترول خوب نیز میباشد بنابراین با حذف آن از زنجیره ی غذایی بدن با کمبود این کلسترول خوب مواجه میشود. همچنین گوشت گوسفند بر خلاف گوشت گوساله از طبعی گرم برخوردار است و به همین علت استفاده از آن در غذاها توصیه میشود. گوشت گوسفند دارای بخشهای مختلفی است که ممکن است تمام قسمتهای ان برای کباب کردن مناسب نباشد. بخش های پرتحرک گوشت سفت تر بوده و بیشتر برای غذاهای آب پز مناسب هستند. بخش های کم تحرک گوشت گوسفند نرم تر و تردتر از سایر بخش های گوشت گوسفند بوده و برای کباب کردن بسیار مناسب هستند.

ما در ادامه به معرفی قسمتهای مختلف گوشت گوسفند جهت انتخاب برای انواع غذاها خواهیم پرداخت.

  1. دنده

گوشت این ناحیه بسیار خوش طعم بوده و به دلیل تردی و میزان چربی مناسب به جهت لذیذ ترین کبابهای رستوران رضایی مشهد استفاده میگردد. شما برای بهبود کیفیت کباب شیشلیک بایستی از ذغال با دمای مناسب و صبر و حوصله زیاد استفاده کنید.

  1.  فیله

به گوشت پشت کمر و پشت جگر سفید و قسمت نرم زیر راسته فیله میگویند،که این گوشت میزان چربی پایین و همچنین دارای نرمی بیشتر نسبت به راسته است. ما در رستوران رضایی دریادل متعهد به استفاده از گوشت گرم و با کیفیت ایرانی هستیم.رستوران رضایی مفتخر است از گوشت فیله درجه یک به جهت استفاده در کباب برگ ممتاز خود استفاده کند. شما میتوانید بهترین کباب برگ با طعمی ویژه را در رستوران رضایی مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) تجربه نمایید.

  1. راسته

اطراف ستون فقرات گوسفند را گوشتی با ویژگی های منحصر به فردی پوشانده که به آن راسته میگویند.گوشت راسته به دلیل اینکه از قسمتهای کم تحرک گوسفند میباشد بسیار ترد و لذیذ است. در رستوران رضایی ما برای تهیه کبابهای کوبیده، لقمه، برگ مخصوص و برگ از این نوع گوشت استفاده میکنیم.

  1. ماهیچه

ماهیچه از بخشهای عظلانی و پر تحرک و از قسمتهای لذیذ و مطبوع گوشت گوسفند است که از بافتی نرم و ترد تشکیل شده است. همانطور که پیشتر بیان شد قسمتهای پر تحرک برای استفاده و طبخ در انواع غذاهای خورشتی مناسب میباشد. رستوران رضایی دریادل با استفاده از گوشت ماهیچه گوسفندی درجه یک ایرانی به همراه باقالی پلو ایرانی، خاطره ی یک طعم ناب را به شما هدیه میدهد.

  1. گردن

یکی از بی نظیر ترین طعمها در گوشت را میتوان به گوشت گردن اختصاص داد.شما میتوانید این گوشت را به تکه های کوچک خرد کرده و از آنها در پخت انواع خورشت استفاده کنید. بهترین قسمتهای گوشت گردن را میتوان آنهایی دانست که از یک تکه گوشت یکرنگ به همراه لایه ایی از چربی کنار یکدیگر قرار گرفته باشند. چلو گوشت گردن رستوران رضایی یکی از لذیذ ترین غذاهای خوب این رستوران میباشد که تازگی و طعم بی نظیر آن را میتوانید با یکبار امتحان کردن به خاطر بسپارید.

 

پیام بگذارید

شش − 4 =